Reija Talikka
p. 044 7792 610
Käyntiosoite: Turuntie 44, neuvolan tilat
Asiakasvastaavan tavoittaa parhaiten puhelinaikoina:
ma, ti, ke, to klo 8-9.00
ma, ke ja pe 11.30-12.30
Asiakasohjaus
Asiakasohjaus sopii sinulle esimerkiksi silloin kun:
Asiakasohjaus alkaa aina tämänhetkisen tilanteesi kartoituksella. Käyt yhdessä asiakasvastaavan kanssa läpi terveydentilasi, arkesi, verkostosi, käyttämäsi terveys-, sosiaali- ja muut palvelut sekä voimavarasi. Sen jälkeen laaditte yhdessä hoitosuunnitelman, johon kootaan kaikki tarvitsemasi palvelut ja hoito. Hoitosuunnitelman tavoitteena on, että saat oikea-aikaisia, sujuvia ja juuri sinulle sopivia palveluja terveytesi ja arkesi tueksi. Asiakasvastaava ottaa tarvittaessa luvallasi yhteyttä hoitoosi osallistuviin ja palveluitasi tarjoaviin tahoihin ja luo yhteistyössä heidän kanssaan sinulle sujuvan hoito- ja palvelukokonaisuuden.
Voit hakeutua asiakasohjaukseen itse tai jonkun asioitasi hoitavan ammattilaisen ohjaamana. Et tarvitse lähetettä. Asiakasohjausta tehdään aina suostumuksellasi ja yhdessä kanssasi.
Asiakasvastaavan vastaanotto on asiakkaalle ilmainen.
Someron terveyspalvelut tarjoavat asiakasohjauspalvelua tukenaan Tulevaisuuden SoTe-keskushankkeen osaprojekti -Henkilökohtaisen asiakasohjauspalvelun tuotannollinen pilotointi.
Lisätietoa Varsinais-Suomen sote-palvelujen kehittäminen hankekokonaisuuksista löydät osoitteesta: www.vssotehankkeet.fi